Το Λουτράκι κατακτά τα social media – Εκατομμύρια προβολές σε λίγες μέρες
Η καμπάνια ανέδειξε το Λουτράκι ως κορυφαίο προορισμό ευεξίας και lifestyle, ιδανικό για διακοπές κοντά στην Αθήνα

Ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου (L.T.O.), σε συνεργασία με τον Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας– Αγίων Θεοδώρων, υλοποίησε πρόσφατα ένα στοχευμένο ταξίδι εξοικείωσης (press trip) με δημοσιογράφους, content creators και influencers από τις πλατφόρμες Instagram και TikTok, αποτυπώνοντας εντυπωσιακά αποτελέσματα προβολής για τον προορισμό.

Μέσα σε λίγες μόνο ημέρες, το παραγόμενο περιεχόμενο σημείωσε εξαιρετικές επιδόσεις, συγκεντρώνοντας εκατομμύρια προβολές και δεκάδες χιλιάδες likes, επιβεβαιώνοντας τη
δυναμική του Λουτρακίου στα social media.

  • 2.200.000 προβολές σε stories
  • 75.340 likes σε Instagram & TikTok
  • 24 πρωτότυπες αναρτήσεις (posts & reels)
  • Συνολική απήχηση άνω των 2.600.000 χρηστών
    Η καμπάνια ανέδειξε το Λουτράκι ως κορυφαίο προορισμό ευεξίας και lifestyle, ιδανικό για διακοπές κοντά στην Αθήνα, προβάλλοντας αυθεντικές εμπειρίες, φυσική ομορφιά και
    υψηλό επίπεδο φιλοξενίας, στοχεύοντας στο σύγχρονο και δραστήριο κοινό των social media.
    Ο L.T.O. συνεχίζει σταθερά να επενδύει σε εξωστρεφείς δράσεις και στρατηγικές
    συνεργασίες, ενισχύοντας την ψηφιακή ταυτότητα και το τουριστικό brand της περιοχής, με
    μετρήσιμα και υψηλής ποιότητας αποτελέσματα