Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κορίνθου κ. Παύλος σε πληθώρα εκδηλώσεων το διήμερο 20–21 Ιουνίου 2026
Την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος προέστη της Αρχιερατικής Θείας Λειτουργίας στον Ιερό Ναό του Αποστόλου Παύλου στην Αρχαία Κόρινθο

Κατά το διήμερο 20 και 21 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κορίνθου κ. Παύλος συμμετείχε και προέστη σε σειρά εκδηλώσεων στην Ιερά Μητρόπολη Κορίνθου, αναδεικνύοντας τη σύνδεση της τοπικής Εκκλησίας με την ιστορική μνήμη, την πνευματική ζωή και τον πολιτισμό του τόπου.

Το πρωί του Σαββάτου 20 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος μετέβη στη Σχολή Μηχανικού (Σ.ΜΧ.) στο Λουτράκι, όπου στο πλαίσιο της Ημέρας Μνήμης και Τιμής των υπέρ Πατρίδος πεσόντων Αξιωματικών, Υπαξιωματικών και Οπλιτών του Όπλου του Μηχανικού, τέλεσε Νεκρώσιμο Τρισάγιο υπέρ αναπαύσεως των ψυχών αυτών. Στην τελετή παρέστησαν στρατιωτικές και πολιτικές Αρχές, ενώ την Ελληνική Κυβέρνηση εκπροσώπησε ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Αθανάσιος Δαβάκης.

Το απόγευμα της ίδιας ημέρας, ο Ποιμενάρχης μετέβη στο Κιάτο, όπου τέλεσε τον Αγιασμό και τα εγκαίνια του νέου Κέντρου Πολιτισμού «Γιάννης Σπανός». Η τελετή πραγματοποιήθηκε παρουσία των τοπικών πολιτικών, αυτοδιοικητικών και λοιπών Αρχών, καθώς και πλήθους πολιτών, οι οποίοι προσήλθαν για να τιμήσουν τη μνήμη του εκ Κιάτου καταγώμενου αειμνήστου συνθέτου, το έργο του οποίου σφράγισε τη σύγχρονη ελληνική μουσική. Κατά τον χαιρετισμό Του, ο Σεβασμιώτατος συνεχάρη τον Δήμο Σικυωνίων και όλους όσοι συνέβαλαν στην ολοκλήρωση του σημαντικού αυτού έργου, υπογραμμίζοντας τη σημασία του πολιτισμού για τον άνθρωπο ως μέσο πνευματικής καλλιέργειας και κοινωνικής συνοχής.

Την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος προέστη της Αρχιερατικής Θείας Λειτουργίας στον Ιερό Ναό του Αποστόλου Παύλου στην Αρχαία Κόρινθο, με τη συμμετοχή πλήθους πιστών. Κατά το κήρυγμά Του αναφέρθηκε στο σωτηριώδες μήνυμα του Αποστόλου των Εθνών, τονίζοντας τη διαχρονική επικαιρότητα της διδασκαλίας του και την ανάγκη έμπρακτης εφαρμογής του Ευαγγελίου στη ζωή των πιστών.

Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, ο Σεβασμιώτατος μετέβη στην πλατεία της Αρχαίας Κορίνθου, όπου πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των επάθλων στους αθλητές του αγώνα δρόμου «Στα χνάρια του Αποστόλου Παύλου», τον οποίο διοργάνωσε η Ιερά Μητρόπολη Κορίνθου σε συνεργασία με τον Δήμο Κορινθίων. Ο Σεβασμιώτατος, μαζί με εκπροσώπους των τοπικών Αρχών και της Δημοτικής Αρχής, απένειμε τα βραβεία στους αθλητές, συγχαίροντάς τους για τη συμμετοχή και τις επιδόσεις τους. Παράλληλα, επεσήμανε ότι η διοργάνωση αυτή συνδέει δημιουργικά τον αθλητισμό με την ιστορική και πνευματική παρακαταθήκη του Αποστόλου των Εθνών, αναδεικνύοντας τη διαχρονική παρουσία και το αποτύπωμά του στην Κορινθιακή γη.

Ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος τέλεσε τη Θ. Λειτουργία στον Ι. Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στις Κεγχριές, μεταφέροντας τις ευχές και τις ευλογίες του σεπτού Ποιμενάρχου της Κορίνθου κ. Παύλου.

Το απόγευμα της ιδίας ημέρας, στη Δημοτική Πινακοθήκη Κορίνθου, πραγματοποιήθηκε η τελετή βραβεύσεως των μαθητών που διακρίθηκαν στον Παγκορινθιακό Μαθητικό Διαγωνισμό με θέμα: «Το αποτύπωμα του Αποστόλου Παύλου στον τόπο μας – Κόρινθος», ο οποίος διοργανώθηκε σε συνεργασία με τον Δήμο Κορινθίων, τον Τομέα Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας και το Γυμνάσιο Αθικίων.

Ο Σεβασμιώτατος συνεχάρη θερμά τους μαθητές που συμμετείχαν, τους εκπαιδευτικούς και όλους τους συντελεστές της αξιέπαινης αυτής πρωτοβουλίας, επισημαίνοντας ότι η μελέτη της ζωής, του έργου και της παρουσίας του Αποστόλου Παύλου στην Κόρινθο, συμβάλλει ουσιαστικά στη διαμόρφωση ιστορικής συνειδήσεως και υγιούς πνευματικού προσανατολισμού των νέων ανθρώπων.

Δείτε επίσης