Σήμερα ήρθε το κάλεσμα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου της Αρχαίας Κορίνθου που ζητά να μην καθυστερήσει άλλο η διαδικασία και να προχωρήσει ο διαγωνισμός ως έχει.
Σύμφωνα με απόλυτα διασταυρωμένες πληροφορίες καμία κατασκευαστική εταιρεία δεν έχει ζητήσει δίμηνη παράταση και αυτό προκαλεί εύλογες απορίες γιατί οι «19» μάζεψαν υπογραφές και ζητούν αυτοί την δίμηνη παράταση.
Εδώ οφείλουμε να συμπληρώσουμε ότι μία κορινθιακή εταιρεία που ζήτησε παράταση την πήρε και μάλιστα με πολλές παραπάνω μέρες από όσες ορίζει ο νόμος και θεωρητικά δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα μέχρι που εμφανίστηκαν οι «19».
Δεν είναι λίγοι οι κάτοικοι της Αρχαίας που από την πρώτη στιγμή όταν βγήκε προς τα έξω το όλο θέμα της δίμηνης παράτασης,που λένε ότι ο σκοπός δεν είναι η παράταση αλλά να μην γίνει το έργο.
Δείτε εδώ την πρόσκληση για το δημοτικό συμβούλιο της Παρασκευής
Και εδώ το κάλεσμα για την κινητοποίηση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων:
mifi