Με αίσθημα βαθιάς τιμής, συγκίνησης και ευθύνης, η Ορχήστρα Νέων του Καλογεροπουλείου Ιδρύματος συμμετέχει φέτος στις κορυφαίες επετειακές εκδηλώσεις "Παύλεια 2026".
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου στις 20:00, στο προαύλιο του Ιερού Καθεδρικού Ναού του Αποστόλου Παύλου Κορίνθου, οι νέοι μουσικοί μας θα έχουν την ευλογία και την ύψιστη τιμή να ερμηνεύσουν το έργο "Ο Ύμνος της Αγάπης", βασισμένο στο αθάνατο κείμενο του Αποστόλου των Εθνών Παύλου (Α' Κορινθίους, ιγ') μελοποιημένο από τον κ. Παναγιώτη Θεοδοσίου και με την συμμετοχή δυο ταλαντούχων Σοπράνο Inga Balabanova & Εύη Τσίρτση.
Για το Ίδρυμά μας, η συμμετοχή σε έναν θεσμό που τιμά τον πνευματικό φάρο της πίστης και του πολιτισμού μας αποτελεί σταθμό στην καλλιτεχνική μας πορεία.
Η σύμπραξη της νεανικής δημιουργίας με τον αιώνιο λόγο του Αποστόλου Παύλου για την Αγάπη ,την κορυφαία των αρετών, αποτελεί για εμάς χρέος και πηγή έμπνευσης.
Εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς την Ιερά Μητρόπολη και τους διοργανωτές για την τιμητική πρόσκληση. Σας περιμένουμε όλους να μοιραστούμε αυτή την κατάνυξη και τη μουσική πανδαισία.
Τα Παύλεια ως θεσμός έχουν διεθνή ακτινοβολία. Η παρουσία του Καλογεροπουλείου Ιδρύματος εκεί επιβεβαιώνει ότι το σπουδαίο έργο του εκτιμάται από την Μητρόπολη Κορίνθου.
Σεβασμιώτατε σας ευχαριστούμε!