Ευχαριστήριο μήνυμα της Προέδρου της Κοινότητας Αρχαίας Κορίνθου για τα Παύλεια 2026

Με αίσθημα βαθιάς ευγνωμοσύνης και χαράς, θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς τον Δήμο Κορινθίων για τη στήριξη και τη συμβολή του στην επιτυχημένη διοργάνωση των Παυλείων 2026.

Αποτέλεσε ιδιαίτερη τιμή για όλους μας η παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Κορίνθου κ. Παύλου, καθώς και των αγαπητών μας ιερέων, πατέρα Νίκου και πατέρα Πέτρου, οι οποίοι με την παρουσία και την ευλογία τους τίμησαν τις εκδηλώσεις μας.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνω επίσης στους Αντιδημάρχους Τέτα Μπονάτσου,

Δανιήλ Σταύρο,

Τσουλούχα Δήμητρα

Βαγγέλη Γεωργακόπουλο

για την πολύτιμη συνεισφορά και τη διαρκή υποστήριξή τους.

Θερμές ευχαριστίες οφείλονται και στον Σύλλογο Επαγγελματιών Αρχαίας Κορίνθου (ΣΕΑΚ) για τη συνεργασία και τη συμβολή του στην επιτυχία των εκδηλώσεων.

Δεν θα μπορούσα, όμως, να παραλείψω τους εθελοντές μας, τους αφανείς ήρωες των Παυλείων, που με ανιδιοτέλεια, αγάπη και αφοσίωση συνέβαλαν καθοριστικά στην άρτια διεξαγωγή τους.

Η φετινή συμμετοχή του κόσμου στα Παύλεια 2026!!!! ήταν πραγματικά εντυπωσιακή και ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Η αγάπη και η ανταπόκριση όλων μας γεμίζουν δύναμη και αισιοδοξία για τη συνέχεια.

Με την ευχή να έχουμε όλοι υγεία, ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το 2027, για τα 26α Παύλεια, με ακόμη περισσότερη διάθεση, ενότητα και αγάπη για τον τόπο μας.

Με εκτίμηση,

Καλαμπαλίκη Ευτέρπη

Πρόεδρος Κοινότητας Αρχαίας Κορίνθου

Δείτε επίσης