Η νέα επιδότηση-σκάνδαλο ύψους 1,77 εκατομμυρίων ευρώ στον αυτοκινητόδρομο «Μορέας» αποτελεί πρόκληση απέναντι στον λαό της Πελοποννήσου και όλης της χώρας.
Από το 2022 η συγκεκριμένη εταιρεία έχει λάβει πάνω από 30 εκατομμύρια ευρώ. Ενώ όλο αυτό το διάστημα οι αυξήσεις στις τιμές των διοδίων χτυπάνε κόκκινο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι η μια διαδρομή από την μια μεριά της περιφέρειας Πελοποννήσου στην άλλη κοστίζει πάνω από 15 ευρώ.
Την ίδια στιγμή το οδικό επαρχιακό δίκτυο της Πελοποννήσου παραμένει χωρίς συντήρηση, απαρχαιωμένο, καθιστώντας το επικίνδυνο. Οι όποιες παρεμβάσεις κράτους - περιφέρειας - δήμων είναι ενταγμένες στην λογική κόστους - οφέλους, με αποτέλεσμα:
· Είτε να ακριβοπληρώνει ο λαός τις όποιες βελτιώσεις γίνονται - με τα ταυτόχρονα πάρτι των εργολάβων.
· Είτε τα μη κερδοφόρα τμήματα να παραμένουν σε άθλια κατάσταση - ουσιαστικά "παγίδες θανάτου" σαν το δρόμο Τσακώνα – Πύργος, την παράκαμψη Λαγκαδίων κ.α.
Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι το κράτος είναι πάντα γενναιόδωρο για τους μεγαλοεργολάβους και τους επιχειρηματικούς ομίλους, την ώρα που ο λαός στενάζει από τη φοροληστεία, την ακρίβεια και τα χαράτσια. Την ώρα που οι κυβερνήσεις αρνούνται διαχρονικά να θεσπίσουν κατώτερες εγγυημένες τιμές στα αγροτικά προϊόντα, ώστε οι βιοπαλαιστές αγρότες να μπορούν επιβιώσουν, για τους επιχειρηματικούς ομίλους, όπως τον «Μορέα», δίνουν απλόχερα εγγυημένες αποζημιώσεις.
Με τις ευλογίες όλων των κυβερνήσεων, παλιών και νέων, οι αυτοκινητόδρομοι παραδίδονται στα επιχειρηματικά συμφέροντα, για να θησαυρίζουν από τα πανάκριβα διόδια και τώρα να παίρνουν και «ενισχύσεις» από τον κρατικό κορβανά.
Οι εργαζόμενοι πληρώνουν δύο και τρεις φορές: με τους φόρους τους, με τα ακριβά διόδια και με τις συνεχείς επιδοτήσεις που βαφτίζονται «στήριξη».
Το ΚΚΕ καλεί τον λαό να μην αποδεχτεί να πληρώνει για τις «ανάγκες» και τα κέρδη των εργολάβων. Να διεκδικήσει :
· Κατάργηση όλων των διοδίων στην Πελοπόννησο.
· Σύγχρονες, ασφαλείς, δωρεάν υποδομές, με αποκλειστική ευθύνη του κράτους.
· Αναβάθμιση όλου του οδικού δικτύου της περιφέρειας Πελοποννήσου.
Ο λαός έχει τη δύναμη να βάλει φρένο σε αυτήν την πολιτική και να ανοίξει τον δρόμο για μια κοινωνία όπου οι δρόμοι, οι υποδομές και ο πλούτος θα ανήκουν σε αυτόν που τον παράγει: τον ίδιο τον λαό.
Κάτω τα χέρια από τον ιδρώτα του λαού! Καμία επιδότηση στους εργολάβους!