ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ

Ένα νέο ψηφιακό «όπλο» κατά της ακρίβειας ετοιμάζει το υπουργείο Ανάπτυξης, μέσω της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, με στόχο τον πιο άμεσο έλεγχο της αγοράς και την προστασία των καταναλωτών.
Περίπου 13 επισκέψεις τον μήνα σε 2 διαφορετικές αλυσίδες πραγματοποιούν οι καταναλωτές - Οι περισσότεροι προτιμούν τις μειωμένες τιμές από τις προσφορές
Αντιμέτωποι με νέα δεδομένα, αναφορικά με τις προωθητικές ενέργειες και τις προσφορές που ισχύουν για βασικά αγαθά στα ράφια των σούπερ μάρκετ, θα βρεθούν το προσεχές διάστημα οι καταναλωτές.